Господната трапеза  


ПРОДЪЛЖЕНИЕ на интервюто с д-р Джон Милър:

Искам да се върнем в Едемската градина, в която имаше дърво за познаване на доброто и злото, от което Адам и Ева не трябваше да ядат, но също имаше и дърво на живота. Когато ядоха от дървото за познаване на доброто и злото, Бог реши да ги изпъди от Едемската градина, за да не ядат от дървото на живота и да живеят вечно. Проклятието за този, който яде от дървото за познаване на доброто и злото, беше смърт. Ако бяха ходели из градината и бяха яли от дървото на живота, това щеше да отмени проклятието на смъртта и щяха да живеят вечно. Всички богослови единомислено приемат дървото на живота като преобраз на Христос. Така като ядем от този вид Христово тяло – хляба на Господната трапеза, ние анулираме проклятието.

В градината Адам съгреши и осъзна, че е гол. Самосъзнанието на Адам за голота бе показателно за неговия грях. Преди да съгреши той не знаеше, че е гол. Адам реши да се покрие с препаска, за да изглежда приемливо пред Бога, но това се оказа недостатъчно. Бог трябваше да заколи животно и да направи от кожата дрехи, за да прикрие факта на грехопадението и да покрие голотата на Адам. Това изобразява Исус на кръста. Изключително важно е да видим, че когато Бог започна в градината да покрива греха на Адам, Той вече имаше изготвен план за изкупление. Още преди създанието на света, Исус беше жертвеното Агне.

Всички истории в Стария Завет посочват Исус като Божия Агнец, пожертван на Голгота. Грехопадението на Адам можеше да се покрие единствено чрез проливане на кръв. Имаме и преобраз за кръста.

Когато израилтяните бяха в Египет, Бог изпрати Мойсей да ги изведе оттам и му каза да извърши поредица от чудеса. Беше необходима кръв на агне, за да бъдат Божиите хора освободени. След като бяха освободени от робство, следващите 150 години бяха под закон. Бог постанови на старозаветните хора да спазват празника Пасха като възпоменание на Неговото освобождение. Дадени са ни различни видове преобрази, посочващи Голгота. От тази страна на Голгота имаме хляба на Господната вечеря и кръвта като вино – да пием и да си спомним Голгота. Денят на Голгота е най-важния ден, който някога е бил и някога ще бъде.

Даже преклонението в небесата е за достойният Агнец, който беше пожертван. Всички истории от Стария Завет гледат напред към Исус на кръста, а Новият Завет гледа назад към Исус на кръста – нашата централна отправна точка. За агнето, което представляваше Исус и с чиято кръв израилтяните трябваше да намажат стълбовете на вратите си, Бог още постанови да бъде изпечено и изядено заедно с вътрешностите. И Бог заповяда на Мойсей да каже на израилтяните да ядат препасани през кръста си, с обущата на нозете си и с тояги в ръце. С други думи, когато ядеш плътта на агнето, бъди готов за телесно освобождение.

Защо Бог им каза да ядат вътрешностите и всички части на агнето? Има духовен и физически смисъл във всичко, което Бог прави. Когато ядеш мозъка на агнето, трябва да ти донесе не само изцеление, но и умът Христов, защото агнето представлява Христос. Когато ядеш очите му, трябва да получиш не само изцеление на зрението, но да почнеш да виждаш с Христовите очи по начина, по който Христос вижда. Когато ядеш сърцето, трябва не само сърцето ти да се изцели, но да бъдеш изпълнен с Христовите любов и състрадание.

Виждал съм много пъти това не само в моя собствен живот, но и в живота на хората, на които съм проповядвал – когато са взели от Господната трапеза и се оттеглят, личността им се променя. По природа не сме толкова любящи или състрадателни, но когато ядем от трапезата, придобиваме тези характеристики. Тук ни е дадена типология за изцеление чрез ядене на агнето. В Псалм 105:37 пише: „И изведе людете Си със сребро и злато; И нямаше ни един между племената им, който се спъваше по пътя.” Били са около три милиона евреи, изведени от 400-годишно пленничество и между тях не е имало нито един болен. Кръвта на Агнето спаси живота им, а тялото на Агнето им донесе изцеление.

В Числа 21 глава виждаме друга картина за Господната вечеря. Бог изпрати манната като преобраз на Христос и тя покриваше всичките физически нужди на израилтяните. Но те дойдоха при Мойсей и се оплакваха: „Защо ни изведохте из Египет да измрем в пустинята? Защото няма ни хляб ни вода, и душата ни се отвращава от тоя никакъв хляб.” Те мразеха манната. Затова Бог им изпрати горителни змии да ги нахапят. Тогава те пак отидоха при Мойсей и казаха: „Съгрешихме за гдето говорихме против Господа и против тебе; помоли се Господу да махне змиите от нас.” Така Бог заповяда на Мойсей да вземе една медна змия, да я издигне на върлина, та всеки ухапан или умиращ да може да погледне на нея и да бъде изцерен.

Днес имаме същия избор. Можем да ядем от манната – хляба на Господната трапеза – тялото на Христос и да бъдем изцелени или можем да бъдем погълнати от змията. Същият закон е приложим и днес. Хората, които ядат от Господната вечеря, живеят в Божествено здраве, а тези, които не ядат, ще бъдат погълнати от змията. Вече говорихме как всички, които Исус е изцелил в Деяния 10:38 са били угнетявани от дявола. Библията ни казва, че всички болести, които Исус е изцелявал, са били угнетяване от Сатана. Добрата новина е, че от нас не се иска нищо друго, освен да погледнем към кръста.

Водещ: Защо Бог е издигнал на върлината отровна змия като преобраз?

Гост: Защото когато Исус взе на тялото Си нашите грехове, Той събра в Себе Си цялата субстанция на греха и злото. ІІ Кор. 5:21 „Който за нас направи грях Онзи, Който не е знаел грях, за да станем ние чрез Него правда пред Бога.” В Йоан 3:14 Исус каза: „И както Мойсей издигна змията в пустинята, така трябва да бъде издигнат Човешкият Син, та всеки, който вярва в Него да не погине, но да има вечен живот.” Самият Исус оприличи Себе Си на змията, издигната на върлината. Докато не видиш Исус, поел в тялото Си есенцията на целия ти грях и зло, които някога си извършил или ще извършиш, ти никога няма да видиш себе си като праведник. Библията декларира, че ти си праведен!

Водещ: Бихте ли повторили тези думи – толкова са силни! Кажете това изявление отново.


Гост: Докато не приемеш, че Исус е понесъл върху Себе Си есенцията на всички твои грехове и злини, които някога си извършил или някога ще извършиш, никога няма да приемеш себе си за праведен. Това е размяната. Кръстът е разменното място. Заменяме нашите грехове и беззакония за Христовата правда. Но когато Исус взе греховете ни върху Себе Си, те го развалиха в смисъл, че Той стана грешен. Затова виното на Господната трапеза е ферментирало. Хлябът на Господната трапеза не трябва да съдържа квас или ферментация.

Водещ: Откъде сте сигурен? Има цели проповеди, които доказват, че не е съдържало алкохол.

Гост: Защото Библията казва, че са вземали от Господната трапеза и са пили толкова много, че са се опивали. Не можеш да се опиеш с пресен гроздов сок.

Водещ: Аз като евреин, вярващ в Христос мога да кажа, че Исус е пил вино, но това не е най-важният въпрос. Въпросът е да разберем символиката на ферментацията, да разберем какво е направил Исус за нас.

Гост: Той стана като змията за нас. Две години се чудех защо е толкова важно да няма никакъв квас в хляба, а виното беше ферментирало. Две години по-късно се бях излегнал на леглото в старата стогодишна сграда на Библейския Институт и Бог ми каза: „Защото хлябът е тялото на Христос. То не позна грях. Исус никога не извърши грях. Хлябът представлява тялото и няма квас, защото няма грях. Но когато Исус взе нашите грехове върху Себе Си, те развалиха кръвта Му. Левит 17:11 пише: „Защото животът на тялото е в кръвта, която Аз ви дадох да правите умилостивение на олтара за душите си; защото кръвта е, която, по силата на живота, който е в нея, прави умилостивение.” Така че, животът на тялото е в кръвта.

Докато Исус вземаше на Себе Си нашите грехове, Той се зарази. Писанието във ІІ Коринтяни ни казва, че всъщност Той стана грешен за нас. Той не познаваше грях, но стана грешен. Хлябът не трябваше да е заквасен, защото представляваше тялото на Христос, а Неговото тяло никога не извърши грях. Хлябът на трапезата не минава през процес на ферментация, който процес символизира греха. Но виното е ферментирало, защото както Павел казва, са идвали на трапезата и са пили толкова много, че са се опивали. Защо Бог реши виното да е ферментирало? Яков 2:26 „Защото, както тялото отделено от духа е мъртво, така и вярата отделена от дела е мъртва.” От тук разбираме, че духът дава живот на тялото.

Когато Ананий и Сапфира излъгаха Петър за колко бяха продали имота си, Бог взе живота им. Физически всичко им беше наред, но паднаха мъртви, защото духът им вече го нямаше. Грехът се отнася към духа. Живота на тялото е в кръвта, но знаем също, че животът на тялото е духът. Така че, духът е в кръвта. Когато Исус взе нашите грехове на Себе Си, те развалиха кръвта Му, макар и Той да не беше грешен.

В деня на умилостивението за греховете, на свещеника трябваше да се донесе агне. Главата на семейството трябваше да положи ръце върху главата на агнето и по този начин да предаде своите грехове и тези на своето семейство върху това агне. После свещеникът взимаше от кръвта на агнето и поръсваше умилостивилището. Тази кръв беше позорна. Тя беше опозорена с греховете на това еврейско семейство. Ето ни картината за Исус, вземащ нашите грехове на Себе Си, които развалят или опозоряват кръвта Му, защото духът е в кръвта. Духът дава живот, затова Бог постанови кръвния завет. Така че, участието в Господната вечеря представлява фактът на вземането на нашите грехове от Исус.

Водещ: Знаете ли, едно от удивителните неща е не само това, което ми разказвате за хора, изцелени чрез участие в Господната вечеря или взимането й всеки ден с истинското разбиране за жертвата на Месия за нас, но че някои ядат вместо други хора. Разкажете накратко за тази пасторска съпруга и за нейното изцеление, след като съпругът й взел Господна вечеря заради нея.

Гост: В І Кор. 11:33 Павел говори за Господната вечеря: „Затова, братя мои, когато се събирате да ядете, чакайте се един друг.” Това означава, че можем да вземем Господня вечеря вместо някой друг. Спомнете си, Йов жертваше на Господа ежедневно заради децата си.

Имам един приятел – чудесен евангелизатор. След като проповядвах в неговата църква, той започна да взема Господна вечеря всеки ден и оттогава го прави години наред. Той вземал вместо жена си, а тя не вземала ежедневно. Тя заболя от рак на гърдата, оперираха я и премахнаха образуванията. Бучките отново се образуваха и трябваше пак да я оперират. Явиха се бучки и след втората операция и лекарите я записаха за следваща операция. Тогава съпругът й казал: „Виж какво, аз ям Господна всеки ден, но ти трябва да започнеш да вземаш за себе си.” Тя започнала и докато дошло времето за поредната операция, бучките изчезнали.

Има случаи, в които сам трябва да го направиш. Бог ми посочи това, когато отивах в една църква да проповядвам за Господната трапеза и тамошният пастор беше напълно ослепял с едното око и частично с другото. Пътуваше с Морис Серуло вече шест или осем години и самият той имаше страхотно изцелително служение. По пътя към църквата Бог ми посочи стиха: „когато се събирате да ядете, чакайте се един друг” и ми каза: „Мики има дарба за изцеление. Когато е в църква, той служи на всички за изцеление със своята дарба. Тази вечер по време на общението с Господна трапеза, искам да го поставиш в средата, а стареите да го обградят и всеки да положи дясната си ръка на главата му. Когато вземете и ядете от хляба на трапезата, той ще бъде изцелен.” Така и направихме. Изцелението не се прояви на секундата, но след две минути вече имаше проявление. Той започна да се моли за хората. Изведнъж извика и се качи на подиума, сграбчи ме в мечешка прегръдка и взе една песнарка. Отвори я, закри това око, с което частично можеше да вижда и ми каза „Посочи ми кой ред искаш да ти прочета”. Зрението му беше изцелено.

Господната вечеря се взема за всякакъв вид духовна война. Всеки, който не е новороден, е дете на дявола. За да станеш част от Божието семейство, трябва да се новородиш. Сатана е богът на този свят. Изпращаме мисионери в Африка, пращаме им дрехи, храна и те през целия си живот довеждат хора до спасение. Но знаем, че съществуват „принца на Персия”, „принца на Гърция”, „принца на Тарс” – те са главнокомандващи демони над цели нации и ако не си новороден, ти принадлежиш на това семейство. Това е духовно семейство. Всъщност спасението на когото и да било е въпрос на връзване и развързване – връзване на демоните, контролиращи този човек и освобождаването му да приеме евангелието на Исус Христос. Няма по-подходящо време за водене на такава духовна война от момента след като си приел Господната вечеря.

Имах един приятел. Беше доста известен автомобилен състезател и беше награден като спортист на две десетилетия. Казва се Джен Опремън. Той катастрофира при рали по отсечка в Сакраменто – Калифорния и изгуби периферното зрение на дясното си око. Дойде у дома в два часа през нощта, седнахме във всекидневната и му обяснявах за Господната вечеря. Имах в къщи голям хляб и отчупихме от него големи парчета. Аз обичам да вземам повече хляб, отколкото раздават обикновено, защото обичам да размишлявам за различните части на Христовото тяло и за различните части, които имат нужда от изцеление. Докато ядяхме от Господната трапеза в два през нощта в моята всекидневна, окото му беше напълно изцелено.

Някои хора ще ме запитат „Как можеш да направиш това? Нито си в църква, нито някой ръкоположен служител ти подава от трапезата”. Според определени деноминации, за да раздаваш Господна вечеря, трябва да бъдеш ръкоположен. Даже не е достатъчно да си лицензиран служител. І Петрово 2:9 казва: „Вие, обаче, сте избран род, царско свещенство, свет народ, люде, които Бог придоби, за да възвестява превъзходствата на Този, Който ви призова от тъмнината в Своята чудесна светлина” – този стих е за всеки, призован от тъмнината в Неговата чудесна светлина. С други думи щом си новороден, Библията казва за теб, че си наречен избран народ, направен си царско свещенство. Да бъдеш наречен от Бога царско свещенство превъзхожда всеки чин на ръкополагане от която и да е деноминация!!!

Водещ: Много хора смятат, че има условие за участие в тайнството на Господната трапеза. Ако са католици, тя трябва да бъде раздадена от свещеник, ако са протестанти – трябва да бъде раздадена от служител. Но както д-р Милър посочи, всички ние сме царско свещенство. Д-р Милър, моля ви, продължете.

Гост: Благодаря. І Петрово 2:9 казва, че ако сме призовани от тъмнината в Божията чудесна светлина, ние сме царско свещенство. Това е достатъчно позволение, за да даваш Господна вечеря. Църквата е откраднала от хората вярното послание за Господната вечеря. Господната вечеря е дала началото си от домовете. В Деяния 2:46 ни се казва за Новозаветната църква: „И всеки ден прекарваха единодушно в храма, и разчупваха хляб по къщите си, и приемаха храна с радост и простосърдечие”. Те приемаха разчупването на хляба като част от църковното служение. Ранната църковна история показва, че Господната вечеря е била централна тема на всяко църковно богослужение в първите неколкостотин години след сформирането на църквата.

Сега да отворим на Откровение 1:5-6 „И от Исуса Христа, който е верният свидетел, първородният от мъртвите и началникът на земните царе. На този, Който ни люби, и ни е развързал от греховете ни чрез кръвта Си, и Който ни е направил Царство от свещеници на своя Бог и Отец, на Него да бъде слава и господство във вечни векове. Амин.” Тези стихове от Откровение казват същото нещо. Ако си бил умит с кръвта на Христос, ти си направен свещеник и цар на своя Бог. Затова хората от Ранната църква можеха да имат общение чрез Господната трапеза по домовете си, защото бяха свещеници и царе на най-великия Бог.

Много често отделни проповедници не биха искали семейства от църквата им да имат Господна трапеза по домовете си, защото по този начин изгубват своя авторитет. Но когато разберат, че семействата се разбират по-добре, че това би им спестило проблеми в църковното събрание или нощни обаждания по спешност да се молят за тоя или оня болен, когато вярващите могат сами да отиват при Исус да посрещне всичките им нужди, за пастора е много по-лесно.

Водещ: Ако съпругът и съпругата ядат заедно Господната вечеря, това помага ли на лошите отношения в брака?

Гост: Бях на семинар на тази тема, воден от Пери Стоун. Той разказваше, че говорил пред една църква и пасторът на църквата после му казал „Ти разреши повечето от проблемите в нашето църковното събрание. Семействата, които имаха разногласия, сега се разбират добре.” Спомнете си, че с участие в трапезата ние приемаме Христовия ум и виждаме нещата така, както Христос ги вижда. Не знам точно откъде е дошла думата за Господна вечеря или по-точно общение, но думата общение най-точно описва същността на действието, защото е най-чудесният начин да общуваш с Бога съвсем отблизо. Това е най-интимното място, до което можем да достигнем Христос. Ние вземаме Неговото тяло в нашето, точно както женена двойка в интимен акт. Най-интимният начин е да вземеш тялото в своето. А Исус е Словото, живото Слово и когато Го вкарваме в нашето тяло, произвежда добри плодове.

Водещ: Казахте ми, че когато вземате Господня вечеря, вашето лично откровение по Словото се разширява. Защо е така?

Гост: Лука 24. Това става в утринта на възкресението. Петър и Клеопа са тръгнали към село Емаус, когато Исус се приближи и вървеше с тях. Писанието казва „но очите им се удържаха да не Го познаят.” С други думи, Бог затвори очите им да не Го познаят. Исус ги запита защо са толкова натъжени, а те отговориха, че Исус от Назарет е бил предаден на смърт от главните свещеници и вече са минали три дни. Дори не са повярвали на Исусовите думи, че ще възкръсне на третия ден. Така Исус им рече: „О, несмислени и мудни по сърце да вярвате всичко, което са говорили пророците.” И докато Исус вървеше с Петър и Клеопа по пътя, Той им откри всичко, което пророците бяха казали за Него.

Бих дал 10 години от живота си, ако можех да бъда с тях на това пътуване. Мисля, че щеше да е добре това тълкувание да беше записано в Евангелията дума по дума. И като приближиха селото, Писанието казва „Той се държеше, като че отива по-надалеч. Но те Го нудеха, казвайки: Остани с нас, защото е привечер, и денят вече е превалил. И Той влезе да остане с тях. И като седна с тях на трапезата, взе хляба и благослови, разчупи и даде им. И очите им се отвориха и Го познаха, а Той стана невидим за тях.” И те бързо станаха и изтичаха да се върнат в Ерусалим да намерят единадесетте апостоли и да им разкажат как срещнали Исус по пътя и как Той им разтълкувал всичко, казано от пророците за Него и как чрез разчупването на хляба те Го познали. Години наред се мъчех да разбера този пасаж и казах на Бог: „Не мога да докажа на Твоите хора правотата на тези стихове и да ги поучавам в това”.


Единственото нещо, на което мога да го оприлича е следното. Когато учех психология, взехме аквариум с рибки, поставихме на дъното електроди, закрепихме ги с пръст и пуснахме в него дъждовни червеи. Електрода с червена светлина беше входящ, а зеленият – изходящ. Електродите трябваше да разтърсват дъното и червеите да излизат на повърхността. Като давахме храна, включвахме зеления електрод, той беше сигнален за червеите. Ако включвахме червения електрод, значи няма храна. Правехме това известно време и тези нищо и никакви дъждовни червеи се научиха да излизат при зелена светлина. После извадихме червеите, накълцахме ги и ги заровихме за храна на необучени дъждовни червеи. Когато сложихме тези нетренирани червеи в същата почва на дъното на аквариума и включвахме електродите, те по същия начин излизаха при зелена светлина. ДНК-то на обучените червеи се беше предало на другите. Та, това беше единственото, на което можех да го оприлича, но за мен не беше достатъчна основа да го проповядвам.

Водещ: Д-р Милър, позволете да Ви запитам нещо. Вие поучавате, че Господната вечеря носи постепенно изцеление. Бихте ли пояснил това?

Гост: Изцелението може да бъде постепенно или да стане в същия момент. При други форми на изцеление, трябва да вложиш цялата си вяра наведнъж. Молитвата с вяра е описана в Марка 11:23-24 „Затова ви казвам: Всичко каквото поискате в молитва вярвайте, че го получавате, и ще ви се сбъдне.” Трябва да повярваш, че получаваш всичко, каквото поискаш. Трябва да вярваш, че получаваш като се молиш. Но при Господната вечеря трябва да вярваш, че всеки ден, когато ядеш от нея за болни бъбреци, сърце или нещо друго, получаваш още малко изцеление. Мисля че така ще се намали напрежението у теб за това колко трябва да вярваш. Не е нужно да вложиш цялата си вяра и тя да е достатъчна да получиш изцеление с неговото моментално проявление. По-лесно е да имаш достатъчно вяра в това, че изцелението ти ще бъде постепенно.

Водещ: Искам да ви задам един въпрос. Аз лично вярвам на Бог за нова тазобедрена става. Кажете ми как мога да се подготвя за утре, когато заедно ще участваме в общението на Господната трапеза и как всеки един слушател да се подготви. Какво трябва аз и слушателите ни да направим?

Гост: Да се върнем към първоначалното постановление за ядене на агнето, което донесе физическо изцеление. Това беше пасхалното агне в Египет и за да отмине опасността, Бог заповяда то да бъде изядено без остатък. Може да имаш специфичен проблем, както имаше автомобилния състезател, за когото ви разказах как получи изцеление на окото си. Казах му: „Повярвай, че хляба, който сега ядем, е тялото на Христос и ти изяждаш неговото съвършено око или ако умът ти не може да схване това, повярвай, че този хляб в блюдото пред теб е окото на пасхалното агне.” И той избра второто. Докато дъвчеше хляба и си представяше, че е окото на пасхалното агне, Бог отговори и даде пълно изцеление на окото му.

Водещ: Значи в моя случай, когато си вземам от хляба, ще кажа, че вземам ставата и бедрото на Исус.

Гост: Не мисля, че е необходимо да го изговориш, но когато дъвчеш хляба си представи, че изяждаш бедрото Му, тазобедрената става с нейните части – знаеш как е конструирана, нали? Виждал си става на агне. Действаш така, сякаш ядеш точно това, защото приемаш Божието Слово.

Водещ: Вълнуващо! Много ли хора споделят за своето изцеление, след като са приели това поучение?

Гост: Да – тези от присъстващите, които приемат откровението, че Исус взе болестите ни на Голгота и постанови да имаме общение чрез Господната трапеза за Негово възпоменание. Ние трябва да си спомняме факта, че раните от бичуването, които Той понесе върху тялото Си, бяха за нашето физическо изцеление. Толкова е приятно хората да ми казват, че са вземали Господня вечеря в продължение на 30-40 години и чак след като са слушали моето поучение, са били изцелени. Никога преди това не са съзнавали, че служението на Господната вечеря трябва да бъде изцелително служение. Виждал съм хора от цял свят да бъдат изцелявани от болести, които са ги мъчили години наред. Преди това са чакали на опашки на изцелителни служения, били са помазвани за изцеление и са опитвали всички библейски начини да върнат здравето си. Павел казва, че щом разпознаем Господното тяло, няма да останем немощни и болни, нито да починем преждевременно. Когато повярват в това Слово и приемат делото на Исус на Голгота, тогава могат да живеят в божествено здраве.

Водещ: Добре. Утре ще участваме в Господната трапеза. Увещавам ви да приготвите елементите на трапезата. Това ще бъде вашият момент в името на Йешуа. Джон, вие току що изострихте апетита, ако мога така да кажа. Разкажете ни едно чудо, станало при някой по време на участие в трапезата – чудо, което сте видял.

Гост: Разбира се. Това беше много интересен случай. В предишно предаване говорихме за ежедневното участие в трапезата и видяхме в Писанията как Новозаветната Църква преломяваше хляба всеки ден. Исус каза „когато вземате” – Той не конкретизира време. Ще ви разкажа този случай.

Бяха изпратили при мен баща и дъщеря. Бащата беше страхотен международен евангелизатор. Дъщеря му умираше от Epstein-Barr – вирус, който беше нещо средно между мононуклеоза и СПИН. От такова състояние не можеш да се оправиш и когато се влоши, те събаря телесно и душевно и трябва да си на легло от няколко дни до няколко седмици. Това беше най-тежкият случай, за който бях чувал, защото 39% от сърцето и черния дроб на момичето бяха разрушени от вируса. Баща й ми се обади и ме попита дали бих могъл да направя нещо. Казах му: „Да, има нещо, което аз практикувам. Тя християнка ли е?” Той се разсмя и отвърна: „Сериозно ли питате? Та тя е дете на евангелизатор и работи в Детска Диагностична Болница”. Казах му, че за мен има начин да бъде излекувана без прилагане на лечение – чрез Господня вечеря. А той възкликна: „Интересно. Вече 60 години съм проповедник и никога не съм чувал такова нещо. Имате ли нещо против да дойда с нея?” Бях приготвил малко вино и безквасен хляб и когато дойдоха в офиса ми, аз й разясних същността на Господната трапеза и ядохме. Заминаха си и тя вземаше по три пъти дневно. Каза ми, че щом преди взимала лекарства три пъти на ден, така решила за трапезата. Беше взела касети с мои проповеди на тази тема и вземаше Господна вечеря по три пъти на ден. На втората седмица баща й ми се обади и каза, че лекарите от болницата, в която работела, дошли в кабинета й и питали: „Какво ти назначи този доктор от Флорида? Тестовете ти показват нормализиране на резултатите, а това е нелечимо заболяване.”

След като се сблъсках с този случай, разбрах, че Господната вечеря не е дадена да се взима само веднъж дневно. Ако искаш да ядеш повече от веднъж, добре. Тя чувстваше, че има нужда елементите на Господната вечеря да влизат в ума й и в духа й по три пъти на ден и достигна невероятен резултат.

Водещ: Какъв беше краят, какво стана с момичето?

Гост: Тя беше излекувана от заболяването.

Водещ: Сега ще имаме общение с Господа чрез Господната трапеза. Джон, бихте ли ни водил в това.

Гост: Като вземете хляба, искам да си спомните думите на Павел: „защото, който яде и пие без да разпознае Господното тяло, той яде и пие осъждане на себе си. По тая причина мнозина между вас са слаби и болнави, а доста и са починали.” Като държите този хляб може би за първи път в живота си, искам да направите връзка, че представлява тялото на Христос, което стана болно с вашите болести.

Отче, в името на Исус ти благодарим безкрайно много за познанието на изкуплението, за това какво осигури за нас чрез тялото и кръвта на Господ Исус Христос. Благодарим ти, че сега можем да държим в ръцете си елементите, представляващи тялото на Господ Исус Христос. Моля Те да осветиш този хляб като тялото на Господ Исус Христос, който на Голгота взе върху Себе Си нашите грехове, нашите грижи и безпокойства, нашите болести и немощи. Отче, влизайки в гроба, където Исус лежеше повит като мумия, поглеждаме Неговото мъртво тяло и няма действащ грях в него. Исус е взел нашите грехове върху Себе Си, няма вече тревога в това тяло, няма страх, нито нервност в мъртво тяло. Всички наши безпокойства, страхове и грижи са върху Него, на Него дойде наказанието докарващо нашия мир, и вече няма наказание за нас. Беше натоварен с нашите болести, но мъртво тяло не боледува. Беше свършено. Като ядем от това Исусово тяло, което държим, получаваме пълно изцеление на всеки орган, всяка клетка и всяка функция в нашето тяло. Отдаваме Ти хвала, слава и почит, Исусе.

Водещ: Можете да ядете. Има такова невероятно присъствие на Бога, което се движи между нас точно сега, Джон. Нека да вземем от виното.

Гост: Сега вземете виното на Господа. Отче, изказваме дълбока благодарност задето ни възлюби толкова много, че даде Своя Син за нашето пълно спасение. Господи Исусе, благодарим Ти, че по Своя воля съблече Своята божествена същност и дойде на земята да понесеш гонение, да вземеш нашите грехове и нашия срам. Ти взе всяко зло от нас и проля кръвта Си, за да ни направиш праведни. Сега те молим, Отче, да осветиш тази кръв на Господ Исус Христос – кръв, която ни очиства от нашата неправда, кръв, която подпечата всяка част на изкуплението – духовна, душевна и телесна. Отче, помогни ни сега да осъзнаем, че кръвта, която държим в ръцете си е най-мощната субстанция във вселената. Тя е по-мощна от всички ядрени и атомни бомби, пускани досега, защото те могат единствено да разрушават живота. А кръвта, която държим в ръцете си сега е единственото нещо, което създава живот и то вечен живот. Сега пием от кръвта на Господ Исус и отдаваме цялата слава и почит на Теб Небесни Татко и Господи Исусе, в името на Исус.

Водещ: Можете да пиете... Джон, когато участваш в Господната трапеза веднъж, два пъти или дори три пъти на ден, какво правиш обикновено, след като свършиш?

Гост: Това е времето, в което обичам да имам духовно воюване. Няма друго място, на което демоничните сили толкова мразят да бъдат освен там, където е поръсена Христовата кръв. Това е подходящото време да правим, както Павел пише в Ефесяни 6 „Защото нашата борба не е срещу кръв и плът, но срещу началствата, срещу властите, срещу духовните сили на нечестието в небесните места.” Обичам да говоря на дявола с Христовата кръв, излизаща от дъха на устата ми.

Когато бях в колежа, работех като охрана в два нощни клуба в Сейнт Луис и работата на охраната беше да отстраняваш хора с грубо поведение без да ги нараниш, за да не те подведат под юридическа отговорност. Тези огромни момчета с дъх на алкохол могат да те блъснат в гърдите, да те ударят по врата... Дъхът им на алкохол беше наистина застрашителен. Така че мога да си представя колко застрашителен за дявола е дъхът в устата ти с кръвта на Исус, когато го връзваш и му заповядваш да спре всяко действие срещу теб и твоето семейство. Мисля, че духовната война и Господната трапеза сформират съвършения екип.

Водещ: Ще ви кажа нещо. Точно сега, тук има такова движение на Божия Дух за изцеление на всяко нещо, което се нуждаете в главата, врата, носа... Вие сте изцелени в името Исус. Слушатели на радиопредаване „Шабат”, искам да ви благословя. „Господ да те благослови и да те опази! Господ да осияе с лицето Си над тебе и да ти покаже милост! Господ да издигне лицето Си над тебе и да ти даде мир!” и да ти даде Неговата пълнота в твоя дух, в твоята душа и твоето тяло с всяка една от 39-те камшични рани на гърба на Исус, в името на Месия-Шалом, Принцът на мира, Йешуа Хамашиях Циткину, Исус Месията – нашата правда.

Еврейският пророк Даниил казва, че когато умреш, не преставаш да съществуваш. Духът ти отива някъде завинаги според твоите действия в земния ти живот. Щом умреш, вече е твърде късно да се променяш. Вярата ти е запечатана. Даниил казва, че отиваш или във вечен живот, или във вечно осъждение. Тъй като не знаеш кога ще дойде краят ти, сега трябва да вземеш най-критичното решение в твоя живот. Всички съгрешиха и наказанието за греха – дори само един – е вечно осъждение. Но Бог осигури прощение на греховете ти. Осигури Заместител, който да понесе твоето наказание вместо теб. Трябваше съвършена личност да даде живота си за теб, за да бъде твоя живот пощаден. Съвършеният бе Месията. Юдейските пророци ни казват как да Го разпознаем. Той щеше да се роди във Витлеем от родословието на цар Давид, щеше да умре преди вторият храм да бъде разрушен, а той беше разрушен 70 г. сл. Хр. После щеше да възкръсне от мъртвите и чрез Неговите рани, както казва пророк Исая в 53 глава на своята книга, ще получим прощение.

Само Йешуа (еврейската дума за Исус) изпълни тези и още 300 други условия. Бог вече е изпратил Месия да те изкупи. Кажи тази молитва на глас заедно с мен и повярвай с цялото си сърце, че всичките ти грехове ще бъдат простени. Месията ще заживее в теб и ще познаеш Бог. Слушай, ако не познаваш Бога преди да умреш, откъде си толкова сигурен, че ще Го познаеш след смъртта си? Повтаряй тази молитва с мен и повярвай с всичко, с което можеш: „Скъпи Боже, грешен съм и съжалявам. С твоя помощ се отвръщам от греховете си. Моля Те, прости ми в името Йешуа. Вярвам, че Йешуа умря, възкръсна и сега е отдясно на Бога заради мен, за да бъда очистен. Приемам Йешуа за мой Господ и Го моля да заживее в мен. Амин”.

Ако желаете да си кореспондираме, да получавате нашето информационно писмо или касетен каталог, пишете ми на адрес: Sidroth, post office box 1918, Brunswick – Georgia, 31521. Телефонният ни код е 90226525100.

Ако искате да получите допълнително копие или да закупите нашето месечно информационно писмо, информационен каталог или да получите повече информация как да станете част от Мешпоха, пишете ми на адрес: Sidroth, post office box 1918, Brunswick – Georgia, 31521 или се обадете на нашата телефонна линия 181005481918. За други обаждания телефонът ни е: 91226525100.

Ако искате, гледайте нашето телевизионно шоу – то е свръхестествено, а за предишни наши радиопредавания, вижте ни на нашата уеб-страница www.sidroth.org


Първа част на интервюто
Видеоинтервюто на английски
Страницата на радио "Шабат"
Главна страница "Павелчо"
Изпрати свидетелство или поучение!


 
Сайт создан в системе uCoz